Kíváncsi vagyok ám, hogy olvassa e valaki a hülyeségeimet, úgyhogy kattintsatok az olvastamra vagy a megérte bejegyeznire, légyszíves! Köszi!

péntek, február 12, 2010

"Szemre hány"

Van olyan ember, aki minden helyzetet megfelelően tud kezelni? Minden nehéz helyzetben úgy viselkedik, ahogyan kell és sosem bánt meg senkit? Ilyen nem létezhet. 
Hány dolgot a szememre vetettek már! Hogy ilyen vagyok, meg olyan, meg ezt tettem, meg azt! 
Van amikor nem érdekel, amikor teljes bizonyossággal tudom, hogy igazságtalanul vádolnak, vagy amikor nem érdekel annak az adott embernek a véleménye, mert nekem is megvan a magam rossz véleménye róla. De amikor érdekel is, akkor is tudom (bár lehet, hogy csak mélyen), hogy értékes ember vagyok. Akkor is, ha sok hibám van! És amit nehéz helyzetek hoztak ki belőlem akármikor, tudom, hogy más sem tudta volna jobban kezelni őket! És sokat tanultam belőlük. És ez a lényeg! :)
De az hogy lehetne hiba, hogy tudok szeretni? Bár sokszor feldühítenek és akkor marcangolok, mint az oroszlán.  De az nem jelent sokat... És nem szabad felvenni! Szerintem jó barát is vagyok. És főképpen, őszinte! Szerintem ez mindennek az alapja. És nincs nyugalmam, amíg el nem mondtam, amit akartam...
És sosem adom fel, ez az, amit nem nekem találtak ki. Hogy feladjak valamit! Akár az önmagammal való harcot is! Biztosan nem! De tudom mit érek! :) Még ha küzdök is magammal!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése