Kíváncsi vagyok ám, hogy olvassa e valaki a hülyeségeimet, úgyhogy kattintsatok az olvastamra vagy a megérte bejegyeznire, légyszíves! Köszi!

péntek, február 26, 2010

Hibák (nem az enyémek kivételesen)

Miért akarja valaki kierőszakolni, hogy tetszeni akarjak neki? Nálam rossz fába vágta a fejszéjét... Nem hiszem, hogy valaha is hagyni fogom, hogy megmondják nekem, mit-hogyan csináljak. Senkinek sem hagytam eddig sem, ezután sem fogom.
Menjek szoknyában! Második találkozóra ilyen igények! El sem hiszem, hogy van ilyen!!! Jól van, nekem is vannak elvárásaim, de hát ez olyan mintha már most meg akarna változtatni! Nem mintha nem lennék képes változni, de ezt nekem kell akarnom, nem másnak! Ráadásul megírtam neki, hogy elég bizonytalan vagyok és erre meg egyáltalán nem is reagált. Ennyire kétségbeesett? Vagy mi a csuda?
Meg egyébként sem szeretem, hogy ha az utolsó pillanatban változtatja meg valaki a programot, főleg ilyen indokkal, hogy messze van a fürdő! Messze van, ja... A kori pálya is messze van? Akkor ne is menjünk korizni, meg sehova sem! A fitnesz terem is messze van, sőt, mi van a legmesszebb? Az ELTE!
Szóval nem nagy jövője van a kapcsolatunknak, de majd lesz másik! ;) Jobb! :)

1 megjegyzés: