Kíváncsi vagyok ám, hogy olvassa e valaki a hülyeségeimet, úgyhogy kattintsatok az olvastamra vagy a megérte bejegyeznire, légyszíves! Köszi!

péntek, január 15, 2010

Influ?

Első bejegyzésként lássunk egy számomra nagyon is aktuális témát, az influenzát.
Kezdem talán ott, hogy több mint 10 éve nem voltam beteg, ha leszámítom a kisebb megfázásokat, taknyos/köhögős állapotokat. Influenzás sem lettem soha talán. Nem baj, azért beoltattam magam H1N1 ellen még tél elején, nehogy pont akkor dőljek ágynak, amikor Németországba kell utaznom, nem lenne vicces... 2 napig nem mertem utána vezetni, mert úgy lelassultam, mint az elektron, miután Cserenkov-sugárzással energiát veszített (ezt csak azért, hogy legyünk egyediek és hátha valaki utána néz, mi is ez. ;) Tanuljunk csak!). Nem baj, kihevertük és még jó, hogy volt aki vezessen helyettem! De szólni ilyen mellékhatásról, hogy talán ne induljak el egyből, ugyan...
Eltelt másfél hónap. Na most beteg lettem, 10 év után! Azt nem tudom mi (nem sima megfázás), de MINDENKI, azt kérdezi, hogy influenza e*. Hmmm. Most vagy komolyan kérdezik, vagy nem, nem tudom, de kicsit túl sokat foglalkoztattak minket ezzel a kérdéssel, az az érzésem. Ha influenza, akkor remélem nem antibiotikumot kapok a dokitól. Mert azt kaptam. Lázam nincs már, csak fájok, itt is, ott is.
És a csattanónak nem mondható befejezés (már így az elején leszögezem, hogy csattanókra nem igen lehet tőlem számítani, valahogy sosem jön össze, akármibe kezdek bele és akármennyire próbálkozok): Miért éppen most lettem beteg, mikor még be is oltattam magam valami ellen? Nem mintha az oltást okolnám, nyilván nem sok köze van hozzá, de az oltás tényétől függetlenül is félhettem a H1N1-től kedves és aggódó Szüleim rémálmai miatt. Tehát mire is ez a megfélemlítés a médiában? Miért kell mindig félni valamitől? És ha van kedvetek, írjátok meg mitől féltek és miért?
Íme még néhány példa rám vonatkozóan:
  • Valaki meghal, akit nagyon szeretek, vagy akármilyen formában baja esik vagy elveszítem
  • Daganat
  • Nem lesz boldog magánéletem
  • Nem lesz gyerekem (Erre még a részletes horoszkópom is utal, a csudába!)  
Azt hiszem félek/félünk elég dologtól a megfélemlítés nélkül is. Na és akkor itt egy újabb téma jutott eszembe: a globális éghajlatváltozás...

* Egy kis szójáték: H1N1? "Há egyen egy" almát! :) Az alma jó is, bár a doki nem ezt írta...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése