Kíváncsi vagyok ám, hogy olvassa e valaki a hülyeségeimet, úgyhogy kattintsatok az olvastamra vagy a megérte bejegyeznire, légyszíves! Köszi!

csütörtök, június 03, 2010

:( :D :P

Ez is egy hülye nap volt. :(
Idegölő...
Reggel is autó-variálás, délután Á belekötött a nyomtatott Y-omba (hihetetlen nem? ez már a nevetségesség szintje :D mert egyébként tényleg fordítva írom, de ezért azt mondani, hogy legalább ebben idomuljak a környezetemhez! na azt nem :P), délután megint autó-variálás, aztán meg a spanyol is rosszul ment, mert arra sem tudtam felkészülni. És miért nem? Mert hülye vagyok, mert rágódom. Kész passz. Na de azért a tegnap sokat segített rajtam. Beszélgetni kell, az segít rajtam mindig: ha beszélhetek és valaki meghallgat. Tegnap 4-en is meghallgattak, de a 4 közül egy indított el vissza a lejtőn.
Na most már csak dolgozni kell :) Remélem már tudok is... Hisz a mai napom rossz mozzanatait is kiírtam már magamból, úgyhogy hajrá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése