Kíváncsi vagyok ám, hogy olvassa e valaki a hülyeségeimet, úgyhogy kattintsatok az olvastamra vagy a megérte bejegyeznire, légyszíves! Köszi!

szombat, április 10, 2010

Horgászat

Hát marhára tetszik a horgászat! :)
Elvittem Anya felszerelését, kicsit hiányosra sikeredett (legalábbis tanítóm szerint), de azért a bot nagyon tetszett... Megtanultam bedobni :) Halat fogni nem tudok, mert egész nap egyetlen kapás sem volt, de a bedobás már megy, azt volt alkalmam gyakorolni, mert mindig kifújta a szél.
Ha úgy nézzük, hogy randi volt, akkor nem mondanám valami sikeresnek, de ha úgy, hogy kellemesen eltöltöttem a napot és picikét megtanultam horgászni akkor az volt... :) Egyébként is így mentem, inkább a horgászat miatt :) Hihetetlen, hogy tetszik, majd járok Anyával később :)
A randi részével kapcsolatban meg: legalább majd mehetek Zs-vel nyugodtan rapidrandizni, ha szólnak már végre :)
Csak most megint olyan helyzetbe hoztam magam, hogy visszautasítani kell. De úúútálom! Áhhh!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése