Kíváncsi vagyok ám, hogy olvassa e valaki a hülyeségeimet, úgyhogy kattintsatok az olvastamra vagy a megérte bejegyeznire, légyszíves! Köszi!

vasárnap, április 11, 2010

Ez egy vicc folytatással :D

Délután kapok egy SMS-t: "Szia. Esetleg találkozhatnánk valamikor a héten. Üdv. É. Á."
Visszaírom neki: "Szia. Sajnos nem tudom ki vagy és honnan ismersz. Üdv. Sz. Zs"

És a többi SMS:

É. Á.: Bocsi, félrement az SMS

Néhány órával később:

É. Á.: Akkor holnap összefutunk szépleány?
Sz. Zs.: Már megint félrement. Egyébként legközelebb meg inkább hívd fel szerintem ;)
É. Á.: Akkor nem veled találkoztam táncházban kedden? Te mennyi idős vagy? Legalább Bp-en laksz? Én 20 vagyok, P-n lakom.
Sz. Zs.: Nem velem találkoztál és sajnos 24 vagyok. Ez van. ;) Egyébként közel lakom Bp-hez, de pont tegnap fogadtam meg, hogy több vakrandit nem nagyon vállalok. :) Aranyos vagy egyébként, hisz már kétszer is randizni hívtál :D
É. Á.: Nem kell ennek vakrandinak lenni. Fent vagyok iwiw-en és vannak aktfotók is rólam meg minden. Még egy néhány napig SMS-ezgetünk és megismerjük egymást.
.
.
.

Még folytatódott az SMS váltás, de az már nem annyira érdekes. Lényeg, hogy túl fiatal, de a legjobban kifejező szó, amit gondolok róla: "édes fiú". Ezek az aktfotók! :D Kicsit mackós gyerek és egy nagybőgő mögött pózol meztelenül, hát megfogott valami benne :) És még kicsit rámenős is és nem adta fel, annak ellenére, amiket írtam neki... Úgyhogy lehet, hogy összefutok vele, hisz innen a második faluban lakik, mint kiderült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése