Kíváncsi vagyok ám, hogy olvassa e valaki a hülyeségeimet, úgyhogy kattintsatok az olvastamra vagy a megérte bejegyeznire, légyszíves! Köszi!

szerda, április 21, 2010

Durva :)

Egyik hajnalban kapok egy SMS-t. Majd a végén írom le, mit pontosan, mert magyarázat nélkül még durvább, mint valójában...
Na most ugye volt az a gyerek, aki véletlen írt SMS-t kb. másfél hete és vannak obszcén népdalaink... Na ez a gyerek éjjel ráfeküdt a telefonjára és egy elmentett obszcén népdalnak a szövegét (mert zenél, muzsikál és gondolom eléggé közel áll a népdalokhoz, így az obszcén népdalokhoz is és valamiért elmentette...) átküldte nekem reggel negyed 7-kor. Észre sem vette én meg csak lestem, hogy mi a csuda van már, mert akkor még nem tudtam hogy népdal... Meg ha tudtam volna, akkor sem biztos, hogy egyből arra gondolok, hogy véletlen volt.
Igazából most csak az érdekesség kedvéért, vannak ilyen népdalaink, nagyon durva!!! És következik:

"Szép a pina, mert fekete,
Jézus Krisztus teremtette.
Lökött bele szilvamagot,
Köréje meg prémet rakott."

:D Ezen csak nevetni lehet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése